Hade otur igår...

Hade en riktig otursdag igår:

1. Gick inte att lyssna på intervjuerna från datorn, för att de var amr-format.
2. Tog bussen till stan i onödan, för jag hade tydligen ingen körlektion.
3. Fick hjälp med intervjuerna av en kompis, men vi använde ett gratisprogram så det GICK att lyssna på intervjuerna men var 10 sek dök de upp en röst (dubbelt så hög) som sa "AVS4U".
4. Ramlade med cykeln när vi var på väg hem från handledarsamtalet och gjorde illa mig så att jag inte kunde träna.
5. Blodpuddingen gick sönder när jag skar upp den så det blev stekt blodpuddingmos till middag.


Fast idag när jag hunnit sova på saken så känns de lite bättre:

1. Det har kommit snö och är inte lika mörkt längre.
2. Har lånat en riktig bandspelare idag så vi slipper höra "AVS4U" var 10 sek när vi skriver ned intervjuerna.
3. Det går bra med körkortsplugget, jag blir bättre och bättre.
4. Vi får göra bort de sista två intervjuerna idag och i morgon så vi hinner börja med analysen på torsdag :)
5. Middagen blir bättre idag. Blir inte blodpudding iaf så det kan inte bli sämre! (har ingen ärtsoppa hemma som tur är)
6. och DH hos Clarii ikväll :)


/ lilla jag

Kommentarer
Postat av: Kalle

Oturligt det låter. =) Om du inte löst det det där med .amr-filerna kan jag fixa det. Hälsa schnön!

2009-12-01 @ 11:03:14
URL: http://kalleballes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0