Några frisyrer genom åren

Hej bloggis, äntligen helg och äntligen frisk!!

Kom på en sak- Jag vill ha en vågtång!!!
Vill ha den nu nu nu!!
Men den är ju så dyr...får vänta med det :(

Det var ett tag sen jag hade vågigt hår. Men då var det inte vågigt av vågtången utan av flätor+fukt. Har provat ha skruvlockar också ett tag, men nu är jag jätteless på det. Det är rakt som gäller nu!!
Jag har också provat ha brunt hår men de trivdes jag inte alls i...

Några frisyrer genom åren:

2003:

2005:



2006




2009:



och där avslutade min frisyrhistoria, men det kommer mera ;)


Ikväll blir de basket, Plannja- Södertälje.
Jag tippar: 87-70, till Plannja såklart, Johan Åkesson kommer göra flest poäng.
...och det kommer vara grym stämning i hallen - sooom alltid ;)

Haa de!! / lilla jag


Kommentarer
Postat av: clara

jag tycker du passar bäst i den sista!:D

2009-10-02 @ 17:39:09
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: kalle

Men kolla. Malin genom historien. :) 2005 och 2009! Hade.

2009-10-02 @ 22:19:36
URL: http://Twitter.com/kalleponken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0