en udda idé

Heej igen!!

Ja lyssnar på NRJ nu och de spelar låten Disco stick med Lady Gaga...ja säger bara: herreguud!!! (förlåt farmor för gud-ordet) :S Jag tror faktiskt inte hon vet vad de hon sjunger betyder och hur de uppfattas...eller så vet hon det och tycker om det...Man vet ju aldrig :P

Joo haha förresten!! ¨Såg den gamla filmen Bert igår morse på nya SF-kanalen och gissa vad jag såg??!! Laila Bagge :D Haha ja de är sant! Hon är statist och står och dansar tillsammans med Benny Frisk (han som skulle lära dem att förföra kvinnor). De var lite kul faktiskt :)

Fick för mig en sak för några dagar sen...jag får ju för mig rätt udda idéer ibland, sann estet som ja är :P Vart så ispirerad av den svart-vita klänningen som jag bloggat om i ett tidigare inlägg så jag var bara tvungen att prova att sy en , fast i design a la Malin. För det är ju svårt när jag är student och bara har lån+bidrag. De är inte precis så att jag har råd att köpa värsta designerplaggen!! Så jag tog ett gammalt linne som jag inte använde längre och en klänning, klippte av överdelen på klänningen och nederdelen på linnet- och vipps:

 - Funkar ihop med svarta skor+svarta strumpbyxor :)


Läste förresten på mjölkpaketet i morse att man faktiskt kunde blanda jordgubbsglass i latte. Lät supergott! Måste bara prova det någon dag. Och om man tycker de är lite fel årstid för gubbar kan man ju ta kanel istället.


(www.norrmejerier.se)


Nu var de slut på de roliga! Vi höres/ lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0