kulting-influensan

Först måste jag varna de läsare som ogillar att läsa om de som tycker synd om sig själva
-att INTE läsa dehär inlägget, bums ;)


Jag fick¨någon slags mini-influensa under söndagen, kanske kulting-influensan ;) De kändes värst igår, då låg jag i sängen hela dan- och jag skojar inte om de.När jag vaknade i morse kändes de som att jag legat i sängen en hel evighet som törnrosa. Jag kunde ändå inte fara till VFU:n idag för min hals var helt off (och rösten är ju viktigast där).

Var bara tvungen att ladda upp dehär klippet för katten var så gullig och han såg lika trött ut som jag var igår ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2GWPOPSXGYI

Men nu känns det som att jag är på bättringsvägen (för jag orkar ju sitta framför datorn hihi) så jag har planerat att bli frisk i morgon så att jag bara behöver göra om två dagar (och jag har laddat med halstabletter)...Jag brukar också ha en tendens till att bli dunder förkyld under några få dagar om året för att sedan vara frisk som en nötkärna, vilket är en himla tur så att jag inte behöver göra om hela VFU:n (de dagar jag är borta måste jag göra om, tyvärr).

Jo förresten!!
Såg att det bara är en vecka kvar till Desperate Housewives- premiären- längtaar :)

Ha de bra/ lilla jag

Kommentarer
Postat av: kalle

men denna då?!: http://www.youtube.com/watch?v=suxjuZUwsy8&feature=related Krya!

2009-09-30 @ 07:26:51
URL: http://twitter.com/kalleponken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0