Fredag!

Måste bara ladda upp en bild på vår nya klocka som Hanna hjälpte mig att sätta upp. Vill inte skryta, men jag blev skitnöjd över den!



Idag ska vi förbi Farmor som sitter ensam hos Pappa.
Tänkte vara lite sällskap. Hon är ju så mysig att umgås med!
Passar på att ladda upp en bild på henne också, från i somras.
Om vi har tur dyker Clara upp också lagom till fikat ;)





Ikväll ska vi se "Batman begins", eftersom att ALLA andra har sett den utom mig! Såg till min förvåning att det var min idol Tim Burton som regisserat den andra filmen av Batman och därför MÅSTE jag ju se ettan så jag kan se tvåan. Känns lite skämmigt att jag inte visste om de förrän nu men men...

Nu sticker vi till Farmor!
/ lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0