konstig dröm

Drömde världens konstigaste dröm inatt.
Det var sommar, jag var i sommarstugan med familjen och....jag var gravid.
Magen växte och blev jättestor under en natt och jag blev orolig för att det gick så fort.

Sen läste jag de här:
"GRAVIDITET: Många, både yngre och äldre kvinnor, drömmer att de är gravida. Det kan vara längtan efter ett barn som påverkar drömmerskan. Men ofta kan drömmen tolkas på annat sätt. Barnet symboliserar kontinuiteten i livet och framtidens möjligheter, och kan då sägas vara ett "andligt barn", en längtan efter inre mognad. I den betydelsen är det för övrigt inte ovanligt att även män har graviditetsdrömmar."

De är ju upp till mig om jag vill tro på drömtydning, men de är rätt intressant att läsa faktiskt. Står ju inför ett vägsjäl nu, om jag ska jobba eller fortsätta plugga eller göra båda samtidigt, så det kan ju vara det de handlar om :)


Tur att det var en dröm iaf!
/ lilla jag


Kommentarer
Postat av: clara

hoho, blir man moster till "ett andligt barn" snart måntro?:D

2010-01-09 @ 15:30:54
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: Kalle

Grattis. Får köpa blöjor med mig som present då. Hade.

2010-01-09 @ 16:01:53
URL: http://kalleponken.se
Postat av: malin själv

hahaha ;)

2010-01-09 @ 16:08:05
Postat av: Kalle

"Lilla jag" får bli "lilla oss".

2010-01-09 @ 19:14:57
URL: http://kalleponken.se
Postat av: malin själv

haha men tur att de bara var en dröm :) :)

2010-01-10 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0