och btw....fick högsta betyg ;)

Blev nyss klar med opponeringen!

Var så sjukt nervös före. Det var så himla skönt efter jag läst upp samanfattningen av deras arbete, skönt att jag sagt det viktigaste. Blev lite osäker i mitten av opponeringen (såklart), därför att jag inte ville att det skulle ta illa upp (vilket det är lätt om man inte ger kritik på rätt sätt..)..så det blev att jag avslutade många meningar med "men det är bara ett förslag från oss, ni väljer ju själva om ni vill göra det eller inte"....

haha..

Vi blev iaf godkända (högsta betyg btw) på opponeringen och de är SÅ HÄRLIGT!
Sååå himla skööööööönt att det är över.
Imorrn ska vi försvara vår uppsats, sedan är det bara att vänta på domen...

/ lilla jag

Kommentarer
Postat av: Kalle

Finns knepiga lägen i opponeringar =) Totalsågade några dryga människor med vår grupp. I slutändan ändrade vi oss då de skulle opponera emot oss, upptäckte vi. Slutade med att vi 2 grupper blev de bästa av projektgrupperna =)



Du är grym Malin! Friheten väntar runt dörren...

2010-01-11 @ 16:58:22
URL: http://kalleponken.se
Postat av: malin själv

Jo de är ju knepigt de där...skönt iaf att det är över nu! Har försvarat idag och det gick bra. Känns iaf som att det vi ska ändra på är småsaker :)



Vad handlade din uppsats om???

2010-01-12 @ 14:51:41
Postat av: Anonym

good job sis! :):)

2010-01-12 @ 21:28:28
Postat av: Kalle

Det var ekonomikurs i Luleå. Jobbade fram offerter till företag.

2010-01-16 @ 18:15:33
URL: http://kalleponken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0