Hemma

Hej hej!
Nu är jag hemma från sommarstugan med blandade känslor. Det är skönt att vara tillbaka och träffa killen min men det är också trist att lämna pappa, Clara och alla andra i släkten på pappas sida...men jag träffar dem ju snart igen :)

Här är lite kort jag tog i stugan.
Vilket kort är finast?

1.

Jordgubbar med grädde i en prickig skål.



2.

Solnedgång över viken.


3.

Efter regnet.



4.

Klas kusin seglar.

Ikväll ska vi grilla med några kompisar i Karlsvik.
Vi har fixat efterrätten; jordgubbscheesecake.

Skulle vara kul om du skrev vilken bild som var finast :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svårt men efter regnet eller solnedgången.

2010-07-13 @ 22:37:59
URL: http://rebcko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0