En dag på schtaan..

Idag var det inte tillräckligt varmt för att sola, 11+ i skuggan, så vi bestämde oss för att göra bort att fara till schtaan och köpa kostym till killen min (vi ska på hans brorsas bröllop i sommar).


Så det blev ett besök till Dressman.
Hade inget att göra medan han provade kläder hihi :)


Sen blev det fika.
Varsin kycklingwrap med cashewnötsås och cola. Supergott :)


Sen ville jag också lägga pengarna på något, så jag köpte det absolut nödvändigaste ;) Bodybutter (för att förra med citron var slut)- tyckte att det luktade fräschast med denna, och en ansiktskräm som jag inte testat förut. Var tvungen att köpa en som var anpassad för känslig hy (för att jag annars blir knallröd i ansiktet av nån anledning) så jag valde den här av OLAY :P


Vi var tvungna att fara hem sen för regnet och blåsten kom. Cyklade förbi ängen...här såg det sommrigt ut men vi höll faktiskt på att frysa ihjäl :P

Hoppas ni får en riktigt mysig lördag!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Fi fasen vad kallt nu har. 20-30 grader här nere! =)

2010-06-05 @ 14:57:27
URL: http://kalleponken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0