-

I morse var jag förbi vårdcentralen och tog bort stygnen. Men vad förvånad jag blev när de sa att jag skulle betala för det...de hade tydligen ändrats sedan årskiftet 2010. Snålt!

Aja...Idag händer de saker :)
Först kommer en kompis förbi och jag har bakat en paj dagen till ära. Det blev hallonpaj med grädde.



Ska slänga in den i ugnen snart.


Senare ikväll ska vi se "Gråt inga tårar" på norrbottensteatern. Jag stortrivs på där. Det är nått mysigt och lugnt med de stället som inte går att beskriva. De går ju inte att jämföra med bio. Hoppas bara att föreställningen är bra!

Och..det blev inga skor igår! Sparade pengarna istället....men nog ville jag...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0