Malin- the Eurovisiongeek

Hej hej!

Uppe med tuppen och tillbaka efter arbetsveckan. Kunde inte sova längre än till åtta idag..börjar bli farligt lik min mormor. Jamen ni vet- ser nyhetsmorgon, blivit trädgårdsintresserad och kan inte sova längre än till halv nio på helgerna hehe.

Och nu lite eurovision från Malin- the Eurovisiongeek:
Anna åkte ut i semi 2. Det visste jag redan för länge sen att hon skulle göra. Nu kommer jag låta elak men: Converse,nasal sång och prinsessklänning funkar inte ihop helt enkelt!


passar inte riktigt i Eurovision...

Är för övrigt laddad inför ikväll. Har suttit hela morgonen och kollat youtubes kommentarer på de olika låtarna och försökt tippa en vinnare. Känns som att Turkiet kommer att vinna i år, nu när det är så inne med manga och allt (eller är jag helt ute kanske? får se ikväll). Tycker själv inte att det är den bästa låten men det känns som att andra tycker det efter jag läst kommentarerna....


Min tippade vinnare

Kollade också svenskaspels odds och det verkar som att Sverige tror att Azerbadjan kommer att vinna - men det tror inte jag. Den kommer nog komma top 10 istället...dessutom tror jag att Apricot stone kommer att få mer poäng än Azerbadjan och bli top 5!

Vi får se ikväll, det blir spännande.
Ska se finalen med några vänner här hemma och grilla.
Nu återstår bara att önska alla finalister att "lycka till ikväll!!" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0