Fel låt vann!!!

Jahapp..så igår var det Eurovision!
Som jag trodde så blev Azerbadjan top 10. Blev besviken när Tyskland (LAAVE ÅH LAVE) vann...tjejen kunde ju inte sjunga. Och visst blev Turkiet som jag tippat som vinnare tvåa?? Hann inte riktigt se där i slutet..men nog var jag nära iaf. Tycker att det har blivit en vana att bli besviken av att det är fel låt som vinner :P Frankrike hade iaf årets sommar-partylåt!!

 
- Kommer nog bli en av årets sommarplågor.

Kvällen var iaf kul med besök, grillning, pilkastning och dansande till låten "big booty bitches". Spelade ingen roll att det var mulet ute, för det kändes som att det var sol! :)


Vi bjöd på jordgubbscheesecake till efterrätt...


Det var Frank som var fotograf och här tog han kort utan blixt...får ta på mig skulden för det!


Peace, love and understanding


Emelie, Franks tjej var på besök :)


Therese var också här :)


Alex, Therese kille hängde på :)


Fråga mig inte om toapapper-rullen!! :P


Egobild med Frank, av Frank, på Frank! :)


Det roligaste var ju ändå killen som sprang upp på scenen under spaniens bidrag. HAHAHA han gjorde ju hela den låten!!


Jag och Johannes utan blixt. Hahaha roligt de ser ut! :)


Och kolla här är de blixt! Tandkrämsreklam...

Det var allt från den kvällen.
Nu ska jag gå och njuta av helgen!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Känns konstigt att vara helt borta från allt vad schlagerhets heter. Har inte ens hört Annas låt.

2010-05-31 @ 17:11:17
URL: http://rebcko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0