Fixardag

Blev supersugen på att göra om lite kläder idag..
Vet inte varför men det kändes rätt att göra det just idag!
Så jag tog fram symaskinen och här är lite för och efterbilder:

FÖRE

Tyckte att den inte satt snyggt eller nånting så jag bestämde mig för att göra den till halterneck och sy in den lite...

EFTER

Såhär blev den!
Nu kan jag ha den såhär, eller med skärp som bilden nedan.
Synd bara att jag var tvungen att ha kvar fickorna. Försökte ta bort dem men slutade genast för att det blev hål i klänningen...



FÖRE

Det var hål i den här tröjan längst ned så jag bestämde mig för att sy om den till en:

EFTER

Bolero! :)
Tänkte att jag kan ha den när de kalla Lule-vindarna sveper över staden hehe.


Imorrn blir det jobb på fm som fritidspedagog (YES!!)
Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: tack :)

haft en bra dag?

2010-05-16 @ 21:50:31
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. tack sötnos :D

du är sjukt söt ju!<3

2010-05-17 @ 19:10:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0