lite ny inredning...

I helgen hann jag med mycket, mest för att det var så dåligt väder...
Jag sydde om en kort gardinlängd jag fått av mamma och gjorde den till två panelgardiner + en duk att ha i köket och så hängde jag gardinerna tillsammans med ett par gröna som jag hade sedan tidigare. Resultatet blev en riktig färgexplosion:


Det märks att jag längtar till sommaren och alla dess glada färger :)
Sen flyttade jag också in mina turkosa saker från vardagsrummet till köket, bara för att jag blev lite less på att ha dem i vardagsrummet och satte istället upp en vit längd (som jag också fått av mamma) tillsammans med den bruna....så nu går vardagsrummet i neutrala jordnära färger som mörkbrunt, beiget, svart och vitt:



Imorgon ska vi gå på utbildning i TimeCarePool från 8-10...och dramaläraren kommer bli galen när vi missar första passet!! Kommer säkert få göra någon fet komplettering bara för att hon hatar oss ;P...aja inget att göra åt. Från i morgon får vi ju faktiskt chans att få jobba lite och tjäna pengar, så de känns bra vilket som :)

Hörs!...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0