svart svart svart

IDAG bestämde vi oss för att fixa till i badrummet, ävan fast det var soligt och jättevarmt ute. Vi blev som peppade efter vi märkt hur stor skillnad de kunde göra med hjälp av lite färg och en pensel, så vi tog cyklarna till COLORAMA och köpte färg och 1,7m svart plastfilm (självklart i svart). Så jag satt länge på balkongen och mätte, klippte och fixade för att få till 27 st 15x15 cm stora kvadrater. Ett riktigt pillergöra...här är lite bilder på förvandlingen:

FÖRE

 var en del av kaklet blått....


och badkarshyllan var ekfärgad...


och handdukshängarna var också ekfärgade...



EFTER

NU är det blåa kaklet svart




handdukshängarna är också svarta...


och självklart är badkarshyllan också svart...


Vi har också fler svarta saker i badrummet som tex vår tvättkorg...


...och tidningskorg som jag fick när jag prenumererade på en inredningstidning...och JA, jag prenumererar på Cosmo nu ;)


Konstigt att jag inte gillar att ha svarta kläder men att inredningen gärna får vara svart :D Om jag fått bestämma hade jag även målat golvet svart men det fick jag inte för kvartersvärden. Buhuuu...:(

Blev iaf nöjd över resultatet.
Nu finns det väll inget mer att måla...eller?? ;D
Ha en skön sommarkväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du/ni är!

Det blev jätte snyggt i badrummet. Det kan göra så otroligt mkt att bara byta färg. Man är nog extra sugen att förnya på våren också.



Idag ska vi vara ute och olja in altan, bro, balkong och grillplats, det verkar som vädret blir kanon :)

Ha en trevlig helg. Kram

2010-05-15 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0