Valborg: kvällen

På kvällen gick jag och Johannes ut och åt på The Corner.
Det var jättegod mat, mycket godare än Waldorf!!
Det bästa med det stället var att man kunde beställa turkisk mat, så det påminde oss om den gången vi var i Turkiet på charter...härliga tider det :) Här är kvällen i bilder:


Min outfit till kvällen.



Hanna på stor-poster (1x3m stor var bilden) i The Corner!!
- min syrra är BERÖMD :D




Vi väntade på maten med varsin EFES, just like old times :)



Nästan precis som i Turkiet :)



Supergod mat!!



Titta vad söt ;)
Vi provade även deras mörka EFES.
Den var också god, passade bra till efterräten.




Hade inget att göra när vi väntade på bussen...
Passade på att ta kort på Johannes tillsammans med mitt börs-foto på honom, hihi!




Porsöns majbrasa.
Stor och varm :)




tyvärr så sög vädret...så det blev en tidig kväll för oss.
Hemma vid tio och ändå nöjda med Valborgsfirandet.

- Jag tror vi börjar bli gamla, hehe ;)

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0