vitt vitt vitt

Har hittat batterier till kameran nu så här kommer lite bilder på de senaste...


Såhär blev det när vi målade badrumsväggen vit. Inte riktigt samma smutsvita som de gamla kaklet men det får duga ändå...funderar på att sätta svart kakeldekor på de blåa kakelplattorna också. Tror det skulle bli läckert, får se hur vi gör med det för det blir nog jag som får betala det själv i så fall ;)


Den här spaljen i köket målade vi vit idag. Det tog nästan tre timmar!!! Men snyggt blev det. Den har ju varit furu-orange-trä-färgad förr så vi blev supernöjda med resultatet. Tyvärr måste jag erkänna att jag HATAR furu!


Brädan ovanför köksbänken är vit nu. Vitt är de senaste ;)


Dehär är de gråa mönstret på den nya tapeten i kontoret. Vi blev jättenöjda över den. Synd bara att min kamera inte är vad den varit, nu efter jag tappat den i golvet..men det är smällar man får ta!

...vitt är de senaste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0