Skum dröm, eller?

Jag måste bara berätta om en helsjuk mardröm jag hade härom natten...och jag kommer fortfarande ihåg den :P

Jag jobbade på fritids och trivdes jättebra med det (vilket ju stämmer med verkligheten) men sen en dag kontaktade arbetsförmedlingen mig och berättade att jag var tvungen att ta ett jobb som receptionist på universitetet om jag fortfarande ville ha lön, och hjälpa studenter typ som en syo. Helskumt. Jag blev såklart jättebesviken och vantrivdes som fan på universitetet med det jobbet. Rummet jag satt i var litet och grått och jag pratade aldrig med någon (vilket var konstigt eftersom att jag skulle hjälpa studenter...). Det enda positiva med det jobbet var att jag alltid kände mig snygg för att jag hade högklackat och snygga kontorskläder varje dag!

Men självklart så var ju inte universitetet bara ett universitet i den här drömmen, utan det var också en flygplats. En stor och ödslig flygplats. Så en dag när jag skulle hem ifrån jobbet så hittade jag inte ut för att det var så stort. Sen började en alkis jaga mig och då vaknade jag, helt genomsvettig...


Hahaha jag som receptionist??!! Var bara tvungen att sno en bild från google....

- tur att det var en dröm! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

oj, shit...



Men kunde du somna om sen?:)

2010-11-04 @ 22:40:51
URL: http://blogglinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, skum dröm :)

2010-11-04 @ 23:11:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Cissi

gud vad dåligt! nej jag behöver inte betala någonting :O

2010-11-05 @ 09:57:33
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0