Till Clara Karin Maria Lundberg


Ett  STOOORT grattis på födelsedagen vill jag tillägna min kompis och lillasyster Clara som fyller 16 år idag. Oj du har blivit så vuxen!! Det känns som att det var igår som jag såg dig utklädd till Pippi Långstrump och jag sussade dig godnatt. Jag kommer också ihåg när jag skrämde dig då jag låtsades vara en häxa. Du som blev så rädd...och nu ser du på skräckfilmer med dina kompisar och planerar resor runt om i världen!! Ja tiden går fort. Men tur att du fortfarande vill vara med din gammelsyrra ;)

Love you!!!


Kommentarer
Postat av: JUDITH G.

SVAR: haha, ja, sjukt att man kan vara så trög som dom är!



Hoppas verkligen att du fortsätter titta in :-)

2010-11-13 @ 01:51:12
URL: http://judithg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0