Maria + Voppe = 50 år

Igår var jag på den omtalade 50årsfesten. Den var jättekul och Maria var jätteduktig som kommit på alla de roliga lekarna. Vi hade sju-kamp där "Team Maria" tävlade mot Voppes lag. Tävlingarna slutade med att mitt lag vann, alltså Team Maria ;)

Sorry, för jag har inte orkat redigera bilderna alls...men här är de iaf:

Team Maria


Anna och Danne


Tävling i plankan. Team Maria vann ;)






Johannes och jag









Johannes och jag igen!


Tävling i Twister. Där förlorade vi tyvärr...men det var bra kämpat!


Här testar vi hur bra födelsedagsbarnen känner varandra egentligen :)


Vår vinst!


Malin hjälper till att dekorera tårtan.








Presentöppning!!

TACK FÖR EN JÄTTETREVLIG FEST MARIA VI HADE HUR KUL SOM HELST!!
- jag vet att du läser dehär hihi

Nu ska jag fara och fira ett annat födelsedagsbarn. Det är Hannasyrran som fyller år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0