...och fram åker påskpyntet!

Jag har hunnit påskpynta idag! Inte för att jag tycker det är snyggt, utan för att det är tradition, alltså det är något man måste göra helt enkelt. Mamma byter ju till och med gardinerna till påsk. Det gör inte jag, utan jag nöjer mig med att ändra bordsdekorationerna i köket istället...


..en duk med tuppar har fått ersätta de bruna runda bordstabletterna...


..nu finns det färgglada servetter i servetthållaren istället för vita...


...en tuppskål har åkt fram..


.. samt ett litet gult ljus

Det räcker gott och väl för mig. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag byta ut allt igen dagen efter sista påskdagen ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med påsk. :)



SV: SOC är ju Stadiums egna märke så kläderna finns nog bara där. :) Men dom var himla fina!

2011-04-06 @ 18:39:09
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0