På bussen..

Ibland när jag sitter på bussen vill jag bara gömma mig i ett hörn och lyssna på musik. Men andra gånger kan jag tycka att det är superkul att lyssna på andras diskussioner och kommentarer!

Jag tar inte bussen från stan så ofta men när jag väl har gjort det har jag hört en massa roliga kommentarer om modellerna på bilderna från Lindex som ligger precis vid busshållplatsen:

Ett barn: Kolla vad lång, ser ut som en giraff!! hahaha xD

Kille 1: Jag fattar inte grejen med den där modellen. Hon ser ju ut som en kille och är inte ens snygg...
Kille 2: Men det är väll det som är själva "grejen" med modeller. Att de ska se originella ut. Tjejer som är snygga är oftast inte bra modeller.


(lindex.se)

Jag tycker de är kul iaf...:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, men jag håller precis med. Ibland är det sjukt kul att sitta och lyssna på folk..medan man andra gånger bara vill sitta med sina hörlurar.



Bodde där i fyra månader med en kompis och gick i en skola som undervisade spanska. Hade gärna stannat längre än det.



Ja, vi och vår jantelag...



Hehe, hör ofta folk som säger att vi är lika även fast jag har lite svårt att se det själv ibland XD

2011-04-13 @ 21:16:49
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: Alinas Foto

fin blogg! :D

2011-04-15 @ 20:49:19
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0