Skrämmande...

Jag tänkte på en sak igår när jag gick på en prommis med min kompis...

Vad är grejen med headset?
Okey, att det är bättre för skallen att ha mobilen en bit ifrån pga strålningen. MEN alltså, det ser ju sjukt ut när folk pratar i dem. Det ser ju ut som att de pratar för sig själva!

Det värsta är ändå de som pratar i headset och samtidigt tittar på en annan person. Alltså man tror ju att de pratar med personen de tittar på då. Det har hänt mig en gång och jag svarade "ursäkta vad sa du?" för jag hörde inte riktigt, och han svarade "Jag pratar i telefon..". Det var lite skämmigt faktiskt xD


Det här är säkert världens äldsta diskussion, men idag kan man faktiskt inte skilja på om folk som pratar rakt ut är lite "schizo" eller om de är helt normala! Det är lite skrämmande...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tackar! :) Roligt att du gillade bilden.

2011-04-11 @ 13:32:10
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

haha själv använder jag bara headset till att lyssna på musik

2011-04-11 @ 20:23:39
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0