Snygga träningskläder is the shit!

För några dagar sedan hörde jag en ganska intressant diskussion där de kritiserade människor som tränade och gick "all-in" från topp till tå, alltså med träningskläder och allt dedär...

- Men alltså, kom igen! De som kritiserar andra för att de har snygga träningskläder är ju egentligen bara bittra över att de själva inte tränar lika hårt. Det är faktiskt kul att ha snygga kläder när man tränar! Allt handlar ju bara om en känsla...jag skulle aldrig kunna träna i sunkiga mjukisbrallor och en stor fläckig t-shirt - inte för att det är fult utan för att det skulle bli grymt svettigt och det skulle kännas som att jag tränade med ett stort täcke runt mig. Det ska vara snäva, tunna kläder, helst i polyester!


Jag köpte de här linnet på stadium bara för att det var så snyggt i ryggen...:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm mer snyggt! Eller är det samma? Sjukt fint iallafall. :)

2011-04-12 @ 14:12:24
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Nakne Kocken

många tjejer går ju till gymmet för att visa upp sig mer än att träna kan man ju tycka ibland ;)

2011-04-12 @ 15:28:09
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0