Vårtecken i norr

Vilken härlig dag!
Just nu tar jag en paus från solandet. Det är supervarmt på balkongen och jag har redan hunnit få lite bränna, fastän jag smort mig med spf 25.

Här är lite kort på vårtecken hemma "på vår gata i stan" ;)


Lite grönt gräs skymtar bland de bruna löven...


Jordgubbsplantorna har överlevt vintern och tittar fram...


Penseerna har överlevt de kalla nätterna..


Isen har börjar smälta...

Efter solandet ska vi avrunda dagen med påskbuffé hos pappa.
Det kan inte bli en härligare påskhelg..!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt! Var hos min syster i skåne, där har löven redan slagit ut helt och här i Göteborg har körsbärsträden börjat slå ut! Totalt underbart och bland det bästa med hela våren om du frågar mig. :D



SV: Jaa jag SKA köpa ett par. H&M har ett par för 199:- som jag ska slå till på. Har samma modell i svart som jag bara älskar, men hade helt missat att dom fanns i rosa också. :)



Glad påsk!

2011-04-23 @ 21:07:03
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv - tack så mycket! :) allt bra?

2011-04-25 @ 12:57:19
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0