"tidsinställt inlägg"

Hej där!
Kopade frågorna från en av mina syrrors blogg:
hawnah.blogg.se

DITT LIV


Vad heter du? - Malin
I mellannamn då? - Viktoria
Vart bor du? - Luleå
Trivs du där? - Ja!
Brukar du läsa horoskop? - Jo
Har du körkort? - Japp
Äger du några converseskor? - Haha nej...de är alldeles för dyra för mig ;)
Favoritdjur? - helst hund..
Vad spenderar du dina pengar på? - Just nu sparar jag till Malaysia-resan i juli. Annars blir det rätt mycket pengar på hyra och mat :P
Senaste konserten? - räknas Lulekalaset? haha
Festar du? - Jo, ungefär 2 gånger per termin
Sprit, cider, vin eller öl? Töntig fråga...men om jag måste välja så tar jag vin
Brukar du bli för full? - inte nu längre ;)
Antal kuddar i sängen? - 3. 2 är mina och 1 är min killes
Kan du baka bullar? - Jo
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's eller burger king? men hallåå..MAX såklart!! Jag är ju norrlänning :P
Är du allergisk mot något? - Jo, när någon skalar en apelsin nära mig
Äger du ett busskort? - Jo
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd 
Vad åt du till frukost? - Jordgubbsfil med keso och havregryn
Hur ser du ut idag? - fabulous!
Nästa mål i ditt liv? - en konstutställning vore kul...
Vad såg du senast på tv? - Bronsmatchen i handboll
Hur svarar du i mobilen? - "hej det är Malin..."
Vem ringde du senast? - Mamma
Antal timmar sömn inatt? - 11
Sov du ensam? - Nej, med min kille såklart :P
Vad innehåller din favoritnattmacka? - gravad lax


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: killen min haha
Såg dig gråta: samma svar där...min kille
Fick dig att gråta: kommer inte ihåg...grät idag iaf under programmet "spårlöst"
Du gick på bio med: min kille, hans brorsa och Lina
Du gick på stan med: Maria
Skällde på dig: kommer inte ihåg tyvärr
Skickade ett e-mail till dig: annika på vik.förmedlingen haha

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja!
Bråkat med ditt husdjur? - Ja, när jag hade husdjur :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jo..jag minns att det har hänt men jag minns inte vad det var

SAKER


Tar du droger? - absolut inte..det är ju skabbigt!
Dricker du? - Ja annars överlever man inte ;) Haha svar JA jag dricker vatten för det mesta!!!! 
Vad är du mest rädd för? - att jag ska förlora någon i min närhet
Vart vill du gifta dig? - I gammelstads kyrka
Vad hatar du verkligen? - jag känner inget hat just nu
Har du varit kär? - Jaaa
Har du ett jobb? - Jo flera
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja, men är skönt att vara ensam också (här svarade jag exakt samma som Hanna)
Är du ett hälsofreak? - nää
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Inte kär, men förälskad
Är du ensam nu? - Nej
Några piercings/tatueringar? - Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Ted Gärdestad- Viking (haha fråga mig inte varför) och Loca med Shakira.
Vill du gifta dig? - JA jag är ju förlovad!!
Vill du ha barn? - Ja. När som helst nu :)

FAVORIT

Rum i huset? - Vardagsrummet/sovrummet
Typ av musik? - Gangztarap! haha skojade..men det är blandat :P
Månad? - kan inte bestämma mig men jag gillar november, december, juli och augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ja, under programmet "spårlöst"
Köpt någonting? - jo
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - Jo.
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - nej
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Ja

SENASTE


Låt du hörde: Ola med någon låt på rix fm när jag körde bil...
Film du såg: minns ej
Drink du köpte: oj det minns jag inte heller...
Mat du åt: fil :P
Person du sa att du älskade: min kille!
Gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig gjort det :P
Människa du slog: jag slåss inte :P
Längsta bussresa? Ske-å
Irritation: datorn!


Kommentarer
Postat av: Elin

den höll hus i solna-hallen här i stockholm så det kanske var lite långt om du bor i Luleå..men annars kan du kolla på det på svt play som jag gjorde :)

http://svtplay.se/v/2311261/dans/streetdance__del_1?cb%2Ca1364159%2C1%2Cf%2C-1%2Fpb%2Ca1364158%2C1%2Cf%2C-1%2Fpl%2Cv%2C%2C2311580%2Fsb%2Cp104171%2C1%2Cf%2C-1

2011-01-31 @ 18:14:22
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

roligt med listor :)

2011-02-01 @ 12:18:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: hanna

roligt att läsa, är det okej om jag kopierar den på min blogg om inte annat får du säga till så får jag ta bort det :) ha det bra

2011-02-08 @ 13:23:45
URL: http://www.hannajonssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0