Massor massor...

Idag har jag hunnit med massor..!!

- handlat på Storheden från 10 till 14
- sytt ett par shorts av mina gamla dieseljeans
- grillat revbensspjäll och ananas
- solat
- tagit ett lååångt bad

Nu är det bara lördagsmys med killen som gäller. Vi ska ladda inför morgondagens födelsedagskalas och varva ner efter veckan som varit.


Det här brandröda nagellacket samt en kort t-shirt och en rödprickig tubtop följde med hem efter dagens shoppingtur.
Jag är helt galen i den färgen!!


Jag tänkte att när de ändå låg orörda i garderoben sedan flera år tillbaka så passade det bra att göra om dem till shorts istället. De blev fina med mitt flätade bälte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0