efter 1 timma på stan...

Jag har nyss kommit hem från stan. Det var så underbart! Solen sken, fåglarna kvittrade och det var plusgrader...synd bara att solen gått i moln nu :P Men det känns tydligt att det snart är löningshelg. Alla är som gladare på något sätt!

Jag hann bla. köpa en tröja, ett par tights och en rosenpelargon, allt för bara 80 kr från mitt eget konto ;)


Rosa är min färg! Den här är från Gina.
Den kommer bli snygg till min vita tubhalsduk.


Det blev inte rosentightsen..jag köpte de här istället.
Jag tror att de antingen blir toppen eller botten, för de ser mkt speciella ut :P


Jag unnade mig själv en rosenpelargon
- den är ju "lite finare" än de andra jag har ;)



Det tog exakt 1 timma att göra bort alla ärenden.
- Jag är ingen person som gillar att gå på stan länge när jag är själv :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh vad fin den rosa var! :) och härligt med lite blommor, springfeelings!



Svar: ah men det blir nog bra i alla fall ska du se, snygg kommer du bli anyway.



Ja det var trist och jag lider med killarna för de ville verkligen men ibland är det så och nu får jag & johanna bara fortsätta heja fram våra karlar genom kvalspelet med :)

2011-03-22 @ 13:35:05
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: marie

Jaa den var supergod!!



Vilken fin blomma!! Såna luktar så speciellt tycker jag, fina att ha i fönstret :)

2011-03-22 @ 15:40:55
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: förlåt för så segt svar, men ja testa! fylld med tips och bra inspiration! :)

2011-03-22 @ 23:03:17
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0