"...fredagsmyyys, hoppas inte föräldrarna stör"

Nu är jag heeelt off, så himla härligt att det äntligen är fredag!!

Har nyss kommit hem från jobbet. Funderar på om jag ska orka åka förbi systemet nu före middagen och köpa lite "gott och blandat" inför nästa helg? Men det är säkert ingen idé för det är väll jättemycket folk där vilket de alltid är på fredagar...jag stannar nog hemma och äter en apelsin istället haha.

Ikväll blir det äntligen fredagsmys med pojkvännen :)

Idag är det jag som har handlat fredags-snacksen. Hihi det syns för jag vill helst alltid ha dessa chips och speciellt med just den smaken på dippen. Den är så sjukt god och passar till allt! Dessutom ska vi prova den här nya chokladen med mangosmak ;)


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Älskar fredagsmys. Det bästa på hela veckan ;)

2011-03-21 @ 18:46:05
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0