Inför sommaren

Igår var jag med syrran en sväng och hon bjöd mig på världens godaste hallon+björnbärsorbet med apelsinsås. Tack Clara för värsta vitaminkicken!! :)

De här är kläderna jag tillslut bestämde mig för att beställa från H&M, inför sommaren:

Jag tog både den vita och den ljusblåa klänningen för jag kunde inte bestämma mig. Men om den vita är för genomskinlig skickar jag tillbaks den! Jag köpte också ett par vita linnebyxor som jag kan ha på flyget till Malaysia och ett par svarta minishorts :)

Jag köper mycket just nu inför sommaren! Det känns som att det kommer att behövas...igår svängde jag förbi Make up store (igen, jag vet) och köpte det här nagellacket:

färgen heter "Jennifer"
- tänk vad snyggt till sommaren då man blivit lite brun!!!

Och innan dagen är slut ska jag hinna med detta:
* fara förbi en kompis med halstabletter
* göra middag
* träna indoorwalking
* packa inför imorgon då vi åker till Ske-å (det blir alltså inget bloggande för mig lördag-söndag)


Kommentarer
Postat av: anna

de klänningarna är så fina :)

2011-03-04 @ 17:54:22
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh nagellacket gillar jag riktigt mycket! :D Grym färg.

2011-03-04 @ 21:55:33
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0