min söndag

Jag känner mig lite förkyld idag, det kliar i halsen och sådär. Men jag tror att jag ändå kan träna indoorwalking. Man kan ju träna så länge man inte har ont i halsen och feber!! Det är superfint väder idag så jag och kompisen som jag ska träna med ska gå på en promenad strax före passet.

Jag har köpt lite "vårkänslor" till köket.



Apelsinfärgade tulpaner är aldrig fel :)

Annars blir det en lugn söndag för mig. Jag och min kille ska bara vara hemma ikväll, mysa och se TV. Det är skönt att återhämta sig efter veckan och bara göra ingenting. Det enda planerade för ikväll är att vi ska äta mexikansk tacos och se sista avsnittet av Solsidan, Time out och BB.


Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; Haha, ja förmodligen är det nog bäst om kaffe fortsätter vara kaffe :}

2011-03-20 @ 16:01:30
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Sandra

skönt med träning & fina blommor :)

2011-03-21 @ 10:00:21
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0