Ny header, ny hårfärg!

Nu är jag hemma från Skllääftää (Skellefteå). Det har inte hänt så mycket nytt, har bara ny header, ny hårfärg och jag och min kille har börjat diskutera hus..jag antar att våren har börjat påverka mig lite smått :P


Nu är jag lite mer åt det röda, igen!

Idag ska jag jobba ett kortare pass, gå en promenad med en vän och sen bara slappa med killen. Ibland är det skönt att inte jobba långa pass...nackdelen är ju bara att lönen inte blir sådär superbra direkt, så det finns både fördelar och nackdelar med allt.


Jag känner mig lite rastlös...
Nu går jag och gör något VETTIGT! ;)


Kommentarer
Postat av: Greta

sv: Ja visst va de fina kläder! Nu kan våren och sommaren komma så man få klä sig så där fint.

Fin header!!!

2011-03-07 @ 19:50:23
URL: http://gretalonnies.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Så fint! Och vilka fina lockar!!



sv. jaha, härligt med kompisar som bjuder med en ^^

2011-03-07 @ 23:32:59
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0