Så sött!

Alltså gud, jag är typ fortfarande glad sen i lördags! Om jag inte hade varit så trött hade jag väll dansat runt....Det var ju en person där som sa en sak till mig...och jag lovar att vem som helst hade strålat om de hade fått höra samma sak ;)

Jag har spanat runt lite på internet på roliga saker och när jag kollade in sidan systerlycklig.se så hittade jag dessa supersöta små parfymflaskor. Varför kan inte alla parfymflaskor vara så här söta? De är ju perfekta att ge bort i present, eller varför inte unna sig själv?! Tänk vad snyggt på sminkbordet eller i den öppna badrumshyllan!

(systerlycklig.se)

Idag efter jobbet blir det nog bodystep om allt går som planerat. Det blir kul med lite step för det var länge sen sist :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid roligt att få höra fina saker :) Kul att du är så glad :)



SVAR: Blir lätt så, som tur är. MAn börjar snaca om annat och så dör spelet av. Jag vet att de andra spelade spel i lördags och var "alla mot Maja".Men jag hann aldrig spela, sprang runt och pratade med alla istället :)

2011-03-28 @ 12:36:31
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sussie

Super fin blogg! Var gärna med i min tävling där du kan vinna bloggsvar! Kram :)

2011-03-28 @ 15:47:54
URL: http://suzys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0