tips från en 40-åring

Nu är jag hemma från jobbet och håller på att laga middagen. Det tog extra lång tid att ta sig hem idag för kedjan på cykeln hoppade :S det händer ALLTID när man vill det som minst...

Idag läste jag en artikel på jobbet. Det stod om saker som en 40-åring ångrade att hon inte gjorde när hon var 25år (och jag är ju 25 om nått år så de är ju ganska aktuellt för mig;), och de var bla:

- att hon inte gillade sin kropp (den blir (oftast) inte snyggare med åren)
- att hon inte tränade (vlket har gjort att hon idag inte har nått muskelminne)
- att hon tog kärleken förgivet

Ett hett tips till oss unga tjejer är alltså att känna oss skitsnygga, träna lagom och vårda kärleken (oavsett om de är kompisar, pojkvän eller flickvän). Tänkte bara säga det...;)

Taggar zumban ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha sköna tips! :D

2011-03-18 @ 15:27:44
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0