Pyssel att minnas

Jag och min kille har rest en del tillsammans och vi tycker att det är roligt att spara minnen från våra resor. Därför kom jag på idén att vi skulle plocka strandfynd och rama in dem tillsammans med ett kort från varje resa, vilket vi varit duktiga och gjort (jag är knappast först med den idén men ändå....) Jag valde att använda en ram med djup som jag köpte billigt på "Clas Ohlson" men de finns säkert att köpa på andra ställen också. 

Än så länge finns det tre kort från tre olika resor MEN efter sommaren kan vi hänga dit en till ram med ett kort från Malaysia ;) 


Mallis 2010, Turkiet 2008 och Kap Verde 2008

Och så lite närbilder:

Mallis 2010. Ringen är en symbol för att vi förlovade oss där :)


Kap Verde 2008, där vi hittade koraller och fina snäckor


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Åh, det lät ju jätteroligt! :)

Hoppas att ni får det superbra, blev själv väldigt sugen på att sticka iväg nu!

2011-03-09 @ 21:21:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: clara

jättesöta bilder! och superfin design! kram <3

2011-03-09 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0