Vad händer med Big Brother?

Jag måste erkänna att jag tycker att BB är SUPER spännande. Jag bara måste följa varje avsnitt. Det är ju SÅ intressant!

Men alltså vad är det för något som händer där inne i huset? Nu är de tre personer som gått ut frivilligt och en av dem ligger på sjukan (Rickard) :S Vad hände med Rickard på slutet förresten? Han var ju helt knäpp, trodde att alla var emot honom. Alltså snacka om egocentrerat beteende!! Och vad hände med Jessica? Hon blev ju också helt snurrig...



och varför flörtar Roza med både Nicky och Martin samtidigt? vilken player :P Även om hon tycker att hon är smart så tycker jag INTE att det är smart att leka med känslor sådär. Hon får ju bara player-rykte om sig. Det är ungefär lika smart som Kizzie som tror att hon är smart när hon "spelar" dum, ingen av dem tänker ju på ryktet de får om sig.

Samtidigt tycker jag synd om Sanna. Hon leker runt med Rodney och det enda han vill ha är sex. Jag hoppas att hon inte har så mycket känslor förhonom för det är fan inte värt. När han trodde att hon hade gått ut från BB-huset sa han ju ungefär "hoppas BB skickar in blondiner nu som bara vill en sak.." och nu ska han försöka förlova sig med henne? Alltså dehär blir bara knäppare och knäppare...jag längtar till nästa avsnitt hihi :D

NU ska jag lägga BB-tankarna åt sidan, packa det sista och dra in till stan. Idag ska jag färga och toppa håret, äntligen. Jag tänkte fixa utväxten och göra lite blonda och brunröda slingor. Sen bär det av till Ske-å med min kille.

Hoppas ni får en trevlig helg ;)


Kommentarer
Postat av: Greta

Haha jaa, man undrar ju va som försigår där inne men spännande det är de faktiskt! ;)

2011-03-05 @ 13:57:55
URL: http://gretalonnies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0