Vintersol

Här sitter jag, rätt så nyuppstigen. Har nyss druckit kaffe och sett The Voice. Det enda jag planerat nu på  förmiddagen är att ta det lugnt före jobbet!

Igår tog jag lite bilder ute i vintersolen. Här är de jag tycker blev snyggast:



Det är fint när solen har börjat stanna uppe längre på kvällarna. Samtidigt känns det konstigt när Stockholmarna har börjat sitta ute på uteserveringarna och äta lunch, medan vi fortfarande har vinter här uppe. Vi skulle aldrig någonsin kunna sitta och äta på uteserveringarna vid den här tiden :P

Nu ska jag försöka att sluta deppa över att jag bor i norrland och försöka njuta av det istället. Vår vinter är faktiskt supervacker, till skillnad från deras vinter som oftast bara är slask.

- och när man står ute i lä känner man faktiskt att solen har börjat värma lite grann! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina bilder! Ja, det är härligt när solen börjar värma en lite :D



Jaa, dans är riktigt roligt så du gör rätt i att försöka lära dig :D kommer ihåg att jag tyckte det var lite kämpigt i början men när man väl börjar komma in i det flyter det på ganska bra ^^

2011-03-15 @ 18:41:39
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0