Arbetsförnedringen

Vad ska man göra idag när vädret ser ut såhär?


Får väll göra den där läsloggen....känner ingen stor lust till det men man måste väll för att få in studiebidraget :P


Jojje ringde nyss och sa att han inte skulle få nå resebidrag från arbetsförmedlingen till intervjun i Åre. Jag blir så less på den där förbannade arbetsförmedlingen...hur ska vi göra nu? Minst 3000 kommer det kosta att åka fram och tillbaka eftersom att man måste stanna där över natten och vi har ju inga pengar för vi är ju studenter...hur ska vi nu kunna fixa jobb till hösten? SÅ LESS!!!!!

De säger att man inte ska oroa sig för framtiden. Men jag blir faktiskt orolig nu....laddar upp en passande bild på det jag känner just nu som jag snott från google:


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det är bara att komma ner till oss. =)

2010-04-22 @ 10:50:34
URL: http://kalleponken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0