Roadtrip

I helgen var vi till Skeå en sväng för att byta däck på bilen och hälsa Johannes föräldrar välkomna hem från Malaysia. Deras resa blev ju några dagar längre på grund av askmolnet.. Hade inget att göra på vägen dit och tillbaks så här bjuder jag på en bildbomb.

Måste bara varna om att de flesta korten är tagna i bilen...och att bildbomben innehåller riktiga egobilder ;)


Jojje gillar att köra bil ;)



Min lilla svarta som jag fått av mamma för länge sen.
Den håller än och är en av mina favoriter.



5+ ute, 22+ inne



Ego nr.1



Ego nr.2



E4:an



Farbror Jojje med lilla Viktor



Lika söta båda två



Jag ville också hålla! :)



Ett gulligt kort från Malaysia



Ego nr.3
- Här i nya Cloé som jag fått av Jojjes föräldrar




...midnattssolen gör sitt!



ännu ett kort från bilen



Luleälven



Solnedgång och Jojje har fortfarande humöret på topp!
- Kanske för att han fått en ny ipod ;)




Solnedgång i backspegeln


Sådärja.
Där bjöd jag lite på mig själv..
Nu ska jag gå och platta luggen!
Hejs!! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder :)

Det var trevligt träffa er i helgen, som alltid.

Jag har varit och tränat ikväll också, nu väntar nybakat morotsbröd och nya Wallander- Arvet.

Ha det bra! Kram

2010-04-26 @ 21:55:05
Postat av: Kalle

En iPod?! Grattis! Nu är det kört. Han kommer f.r.o.m nu bara investera i Apple-produkter när han förstått hur bra de är! =)

2010-04-27 @ 09:47:17
URL: http://kalleponken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0