Sjösättning

Vilken härlig dag det har varit! Jag tror faktiskt att den här dagen var första riktiga sommardagen - och det var perfekt dag för att sjösätta båten :)

Det blev en tur från Karlsvik till Lövskärs hamn med fika, skratt och mycket sol. Jag njuter alltid lika mycket när jag får komma ut på vattnet. Här är lite bilder:


Vädret var som sagt mest sol men med några störiga moln :P


Jag och Clara solade på "däck" medan båten puttrade fram...


Det var varmt och härligt. Årets första riktiga sommardag faktiskt!


Vi åkte under Bergnäsbron på vägen till Lövskär


Pappa styrde båten med foten :D


Voppie följde med!


Det blev också lite båtfika :)

Imorgon blir det fullsäpckat schema med en snabb sväng på stan, träning och sedan avslutas allt med att pappa bjuder på grillat.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad härligt. Jag har alltid älskat att åka båt även om vi aldrig har haft någon själva. Skönt att ni också fått sommar, vi har haft två underbara sommardagar och jag är bara lycklig över att vara ledig (men med dåligt samvete över att sitta inne eftersom både tvätt och disk måste göras när man har tid, bah!). Hoppas du får en härlig helg! :D

2011-06-04 @ 16:05:27
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Elin

Så härligt att ta en sväng med båten! Tror ni har en väldigt lika båt som en vän har :)

2011-06-07 @ 02:30:25
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0