använd reflex!

Körskoleläraren påpekade hur viktigt det är att ha på sig reflexer när man springer omkring på stan för att man inte syns..och de är sååå sant så sant. Som bilförare ser jag inte folket som går på sidan av vägen för att de sugs upp i vintermörkret i sina svarta kläder, även om jag har halvljuset på och kör i stan där de alltid är upplyst. Det är helt omöjligt alltså.

Först tänkte jag ta på mig reflexvästen från IKEA bara för att retas lite med körskoleläraren, men sen tänkte jag att "äh kanske inte ska överdriva", så jag tog på mig en vanlig reflex från vägverket.

Om man inte vill ha vägverkets tråkiga reflexer så finns det ju andra snygga att köpa.
Här en från bluebox:



/ duktiga Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0