kjol, 40 kr

Köpte en kjol på tradera i helgen. Tänkte att den skulle vara snygg till en vit blus och svarta strumpbyxor. Kostade bara 40 kr dessutom. Såhär ser den ut:


Funderar bara på en sak. Hon jag köpte den av skrev att frakten skulle kosta 50 kr före jag la mitt bud. Nu i ett brev skrev hon att frakten skulle kosta 60 kr! Okey...10 kr hit och dit men ändå. Måste kolla upp på traderas policy om man får göra så. Annars kan man ju som säljare ändra frakten till 100 kr om man vill...eller 1000 :S

Hon skrev också att den var oanvänd.
Får se om den verkligen är det när den kommer i brevlådan...

/lilla jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är alltid vad som står i auktionsbeskrivningen som gäller.

2009-11-24 @ 14:43:16
URL: http://kalleballes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0