Gäster över helgen :)

Idag kommer gäster till oss. Kalle, Titti och Oskar kommer ända från Stockholm och stannar över helgen. Det blir kul...hoppas vi kan grilla ikväll!!!

Ska passa på att fråga dem om Tyresö, eftersom att både jag och Jojje sökt jobb där. Grannen sa att de stället var i klass med Lidingö (alltså ett riktigt snobbställe), men jag känner att jag inte vill tro på det förrän jag hört det från dem som bor närmare...och sen så spelar de egentligen roll vad andra tycker. Det bästa är ju att skaffa sig en egen uppfattning (men jag känner mig ändå nyfiken hihi).

Nu ska jag fixa till lite här så att inte gästerna vill fly så fort de kommer in genom dörren!
Byye ;)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Eh, vi kommer nog inte...idag....kanske imorgon...kanske....molnet rör sig mot Alaska....all aska... ;)

2010-04-15 @ 16:41:42
URL: http://kalleponken.se
Postat av: Malin själv

hahahaha...där fick du allt till det :D

2010-04-15 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0