Lite fattigare, men lyckligare ;)

Här är bilder från i söndags.
Vi gästade Happis och besökte IKEA, Shoedot och Fjällis.
Tyvärr har jag inga kort från IKEA eftersom att jag inte hade några batterier i kameran då.


Clara kollar in jackor på Fjällis



- Ahaa, en regnkappa!! Måste prova :D



Clara gör mode av regnkappan



Jag gör mode av pappajackan i storlek L



Det är kul att prova kläder man aldrig skulle kunna tänka sig att köpa :)



Tittut!



På väg hem från Happis är vi supernöjda över våra köp.
De här är Claras nya lyx-skor i guldig champanjefärg.
Jättesnygga!!!




Mina nya sneakers med klack.
Mmmmums <3



Och efter den turen var jag lite fattigare...
..men lyckligare ;)


Kommentarer
Postat av: clara

haha det var allt en härlig liten utflykt! ;-)

2010-04-21 @ 17:04:46
URL: http://clarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0