mitt superintressanta liv

Hann förbi stan i morse. Köpte lite ny inredning till vardagsrummet i turkos och mörkbrunt. Så nu har jag bytt från vinterns vinröda, till vårens och sommarens gladare och starkare färg. Shoppade såklart på Indiska- min favoritaffär.

Vad har hänt annars då?
Hanna, en av mina syrror var förbi. Vi snackade tjejsnack, fikade och hon hjälpte mig att hänga upp vår nya klocka med klister-siffror. Tack Hanna! De hade inte gått utan dig :)

Vi har också hunnit prova ett nytt recept idag som vi fick på Kvantum. Kycklinglasagne med mozzarellaost. De smakade toppen!

Sen gick jag på Yoga. Hade bokat bodybalance, men de hade bytt till Yoga så då fick de bli Yoga. De var faktiskt riktigt bra träning. Jag ska nog fortsätta gå på bodybalance/Yoga varje vecka. De räcker ju med en gång i veckan för att bli mer lugn och komma ner med båda fötterna på jorden igen.

Efter Yogan när jag kom hem satt Johannes och hans kompisar och såg på hockey heeeeeela kvällen. Så jag ockuperade toan för att ha något att göra (eftersom att mitt intresse för hockey är lika stort som Johannes intresse är för inredning) och tog ett megalångt bad, läste tidningar, målade naglarna...i 1,5 h!

Ska ta mig lite kvällsfika nu.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Tycker så synd om dig...

2010-04-08 @ 00:19:14
URL: http://kalleponken.se
Postat av: Malin själv

haha för att Jojje såg hockey?? :D

2010-04-08 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0