Söndag!

De är superhärligt väder ute, har suttit på balkongen och solat ansiktet ett tag. Vi var också ute på en promenad i finvädret. Ska snart iväg och träna också.

Ikväll ska vi (äntligen) se The Dark Knight. Gaahh har jättehöga förväntningar på den. Den utsågs ju till bästa filmen någonsin av den där internetsidan som betygsätter filmer så..!!


Igår skrev jag inget inlägg. Då var iaf hela familjen Lundberg+Vesterlund förbi. Pappa tyckte inte om polka-glassen, han sa att den var för söt och passade bäst för barn. Men vadå barn- jag och Clara är väll inga barn eller vad säger du Clara??!! :D















Kommentarer
Postat av: Kalle

Jokern är grym!! Fick ju en Oscar. =)

2010-04-11 @ 15:56:24
URL: http://kalleponken.se
Postat av: Malin själv

mm jag vet att du sett den :) Joker-idolen him self hehe :) Men de ska bli kul att se den iaf :)

2010-04-11 @ 16:25:08
Postat av: clara

HAHAHA SNYGG BILD :D Ja jag håller med, vi är jättemogna ju...! :D :D

2010-04-11 @ 17:23:15
URL: http://clarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0