Baltider

Oj har inte orkat skriva nått i bloggen...men nu äntligen orkar jag :)

I tisdags såg jag, Maria och Malin SATC. SÅ bra film! Den får 5 av 5 av mig. Fattar inte varför de var så många som gav den dåligt betyg...jag tyckte den ägde.

Idag var det dags för syster Claras bal (9:ans). Därför fick jag hjälpa henne med smink och frisyr och det var jättekul. Alltid lika kul med smink och hår, man kan ju göra på så många olika sätt!


Vi kom överens om att en knut på ena sidan skulle passa bäst till klänningen så det fick bli det, tillsammans med ett halsband som vi fäste i håret :)


Vi avslutade med ett glansspray. Den här var jättebra och luktade massor av melon. Mums!!


Jag lyckades komma med på bild också!!


Sen blev det dags för sminkning. - Solpuder såklart :)


Ta-daa!! Såhär blev looken. Allt passar peeerfekt :)


Tog en bild ute i det gröna också. Snyggast på balen ikväll bliiir (trummor) CLARA! :D


Var tvungen att ta en mysig trädbild också hehe :P

Sådärja.
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0