bla bla bla...

VARNING FÖR MENINGSLÖST BLA BLA BLA...

Kom nyss hem från jobbet så jag känner mig rätt trött. Började jobba 7.00 i morse och imorrn börjar jag 7.15 så det blir nog en tidig kväll. Laddar upp ett kort som jag tog för några dagar sedan, för jag har inte tagit nå kort idag. Har liksom inte orkat.



Pratade med arbetsförmedlingen nyss och de var ju skitsura och otrevliga. Ville att jag skulle söka jobb som förskollärare- fast än jag har examen som fritidspedagog. Man behöver ju inte vara kärnfysiker för att fatta att jag inte vill söka jobb som något jag inte har examen för plus att jobbet var i Köping...jävla arbetsförnedring :P

Aja nu ska jag ta det lugnt och lukta på blommorna ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Arbetsförmedlingen är ju arbetsförmedlingen... suck

2010-06-22 @ 10:28:40
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0