Mango och Kokos

Igår var jag på stan med syrran Linda. Det var mysigt. Vi gick och tog en fika tillsammans och så hittade hon supersnygga kläder och en söt bikini att ha nu i sommar. Jag hittade också lite kläder...och skor hehe - men laddar upp bilder på dem senare!

Vi var också förbi Bodyshop en sväng. Där köpte jag ett nytt bodybutter (för att de gamla var slut). Det blev mango den här gången.


Jag köpte också en skimrande kroppskräm med lukt av kokosnöt. Den kan jag smörja in bena med så att de blir skimrande snygga efter en dag i solen - istället för nylonstrumpbyxor.



Ska ta det lugnt ikväll med killen och se Miss Marple (nya avsnitt).
Vi är båda trötta efter jobbet! :)

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: så lite så sötnos :)

vad hittar du på idag då?

kram

2010-06-30 @ 17:25:11
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Clara

Härligt med lite shopping! Älskar verkligen mango-bodybuttern :)

2010-07-01 @ 11:16:37
URL: http://claralundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0