Min midsommar

Igår firade jag och Johannes midsommar på Hägnan, direkt efter att vi slutat jobba vid tre-tiden. Det fick bli en snabb-visit och det var hur trevligt som helst eftersom att vädret var underbart;varmt och soligt.

Bilderna togs med samma gamla kamera som jag tappat i golvet...







Så söta och mjuka :)









Det blev öl och nubbesallad på Kafé Fägnan.




Det var tätt mellan de faluröda stugorna på vägen upp mot kyrkan och det var mysigt att gå längs vägen...




Johannes tog kort när jag fixade till skorna ;P




De vita korna påminde mig om Frankrike när jag var där sist...:)




Midsommarstången :)




och självklart:..jordgubbar till efterrätt.


Det var min midsommar.
Hoppas ni också hade det lika trevligt igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0